Un sitio en el infierno

Un sitio en el infierno, Bartolomé Blaya
2011.HD

Director: B. Blaya
Ajudant de direcció: Candela Montesinos
Director de fotografia: Javier Tostado
Guió: Charly Alvarez
Càmera 1: Israel Sánchez-Beato
Càmera 2: Jose Luis Martínez
So directe: Antonio Suesta
Ajudants de Producció: Pedro Murillo, Ana Rivas, Cristina Marco, Esther Piedrabuena, Ana Martínez i Nuria Tudón
Alicia Sanz – Paola

Diego Ramirez – Diego
Marcelo Martinez – Malalt-Agent
Andrés Martinez – Hector
Fernando Fuertes – Malalt 1 / Cambrer 1
Hugo Iglesias – Malalt  2 / Cambrer 2 / Detectiu
María Jazmina Martí  – Malalta
Candela Montesinos – Celadora 1
Cristina Marco – Celadora 2 / Clienta 1
Ana Rivas – Clienta 2
Esther Piedrabuena – Clienta 3
Pedro Murillo –  Clienta 4

Entrevista amb Bartilomé Blaya

Com et vas iniciar al món de l’audiovisual?
Com que sóc productor musical vaig sentir la curiositat per la realització de videoclips i vaig decidir començar a dirigir-los.

Que et va impulsar a començar amb la  realització de curtmetratges?
 Les meues ganes de superació i les ganes d’anar un pas més enllà d’un videoclip musical. D’ahí, aquest CurtClip.

És la primera vegada que presentes un treball a Quartmetratges? Si no ho és, com va ser la teua experiència en edicions anteriors?
Si, es la primera vegada

I ara parlant del curtmetratge, com va sorgir la idea que va iniciar aquest treball?
En vistes a com està la situació del mercat musical he intentat buscar alguna cosa diferent per a promocionar els nous temes dels artistes.

Quant de temps t’ha portat des de l’escriptura del guió a la seua difusió?
Tres mesos

Quina va ser la part més complicada de la seua elaboració?
A més de quadren les dates per a la actriu, aconseguir que es complirà el pla de treball… (rises)

I quin moment d’aquest procés recordes amb més estima?
Quan l’actriu, Alicia Sanz, en una de les escenes en les que s’estava fugint del personatge d’Hextor, aquest es va doblar un turmell, fent-se prou mal, i no va dir res fins que va acabar la toma.

Cap pel·lícula o director en els qual t’hages inspirat?
Cap

Amb quina càmera prefereixes treballar?
Em sent còmode treballant amb la P2 Panasonic i la Refex Canon però m’agradaria realitzar algun curt amb la Red One

Quins són els ingredients necessaris per a poder dur endavant un projecte d’aquestes dimensions?
Ganes, il·lusió i diners.

Cap curtmetratge fetiche?
Joseline

Cap on creus que camina el curtmetratge?

Cap a menys D’autor i més comercial.

I per últim, que li diries al públic que vindrà a veure el curt a Quartmetratges?
Que no vagen predisposats a veure un curt normal ja que veuran una nova fórmula entre el curt i el videoclip i que el gaudeixen.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curts 2011. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s